20 Şubat 2014 Perşembe

DEFNE 6 YAŞINDA

Yeğenim Defne 6 yaşında oldu,daha önce ilk yaşını yayınlamıştım yıllar çabucak geçip minik cadımız kocamaaan oldu :) Defne'mize Rabbimden  (tüm çocuklara da) sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum,seni çokkk  seviyoruz küçük cadımız :)
                                                                             Soframız
Pastamız
Tavuklu,soğanlı pilav
lahanalı salata
haşhaşlı revani
z.yağlı karışık sebze
su böreği (resmini çekmeyi unutmuşum)
Cadımızın kurabiyeleri

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Nice güzel yaşları olsun prensesin ,sevgiler Hatcem...

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Hersey harika olmus ellerinize saglik, nice mutlu yillara...Bayanlarin cocuklar yemek v.s konularda seviyeli paylasimlarda bulundugu bir forumumuz var, sizleri de aramizda görmek isteriz...Sevgilerimle....http://bizbize.forumieren.com/

Unknown dedi ki...

Maşallah çok tatlı prenses Rabbim hayırlı ömür versin,her şey harika olmuş balımmm öpüyorum....

HÜLYA dedi ki...

Tık tık tık kimse yokmu ben geldiiim. Haticem maşallahin var yine ellerine sağlık. D etmeye nice yıllar diliyorum öptüm